Osaka broadcaster denies adulterous relationship involving host influenced programming

OSAKA (TR) – Mainichi Broadcasting System claimed earlier this month that an adulterous relationship involving a host of a daily news program and the head of a non-profit organization, as alleged by a weekly magazine, had no effect on its programming …
( read original story …)


Related Post

Japan: avalanche engulfs skiers after volcano erup...
views 124
Four people riding a gondola on the slopes were in...
Japan's PM sends offering to war shrine
views 217
Japanese Prime Minister Shinzo Abe has sent an off...
Nagoya doctor’s treatment research deflates overbl...
views 142
Medical information on how to treat patients bitte...
Japan FSA prods banks to accelerate anti-money-lau...
views 201
A critical report by the group could result in san...
Tokyo Disney Resort operator shares jumps after ex...
views 146
TOKYO (Reuters) - Shares of Oriental Land Co Ltd (...
Japan posts longest growth streak since 1980s bubb...
views 129
A rising yen, which tends to push down Japan’s imp...
Smart city: Yokohama beats Delhi-like problems wit...
views 176
Drastic increase in population, disorderly constru...
Mizuho Chases Financial Bond Deals as It Starts Lo...
views 214
Mizuho Financial Group Inc.’s investment bank is t...
Nikkei rises for 1st time this week on weak yen; T...
views 207
TOKYO, June 16 Japan's Nikkei share average reboun...
Japan to help finance China’s Belt and Road ...
views 159
TOKYO (Reuters) – The Japanese government plans to...